tisdag 30 oktober 2012

Godmorgon!

Tycker att jag har blivit så duktig på att äta frukost nu på mornarna. Är duktig och gör gröt! Men idag fanns det ingen mjölk kvar, så det fick bli fil och flingor. Förut har frukosten alltid bestått av en eller två mackor. Men jag har märkt att jag fan inte håller mig mätt längre för det. Blir hungrig där vid 10-11 ändå! Jaja!

Igår så hade vi inga föreläsningar på skolan, men jag Malin och Moa satt och pluggade från 9 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Eller, vi kanske gav upp där vid 3, men satt kvar och snackade skit till 4.

Idag ska vi också in och plugga. Men jag måste hem tidigare eftersom jag har tid på hälsocentralen för vaccinering. Och sen måste jag hinna lämna mitt lönepapper också, beror på hur länge chefen är där. Annars får jag ta det imorn.

Jobbigt är det att plugga ska jag säga er!

Juste, tänkte bara berätta. Igår när jag skulle ta bussen hem så ser jag ju att det är en 109, perfekt tänker jag för då lär det finnas internet på. Och det gjorde det. Men när jag hade hoppat på så åkte bussen typ direkt. Tänkte väl inte mer på det, men han åkte faktiskt 10 min i förväg typ. Så när vi har kommit upp till park typ så svänger han in på nåt område och vänder. Så far han tillbaka och plockar upp dom som faktiskt tänkte ta bussen då den egentligen skulle gå. Det var ju sådär lite lagomt segt eftersom det var världens trafik vid den tiden. 
Jag laddade även mitt busskort med 30 dagar till, men det står inte när jag blippar det, så jag måste spara kvittot ifall att. Den där busschauffören måste ju ha varit ny! 

Nej nu ska jag borsta gaddarna, packa ner matlådan och gå till bussen!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar