söndag 28 oktober 2012

Pluggdag

Dagens pluggoutfit. Myskläderna på!
Jag är så otroligt dålig på att plugga, så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Hinner sitta en halvtimme innan jag inser hur mycket viktigare det var att leta efter julklappar. Sen kommer jag på mig själv efter en timmes letande av julklappar att jag ska ju plugga. Sitter en halvtimme till, sen får jag för mig att göra nåt annat. Och så fortsätter det. Jag är så dålig! Och vad gör jag nu? Jo jag bloggar...
Ha det bra, hörs sen, för nu måste jag plugga!

Kalle tycker inte jag ska plugga. Han vill ha all uppmärksamhet för sig själv. Och gissa vad han gjorde nu precis? Jo, han hoppade upp och la sig mitt framför datorskärmen så jag har svårt att se nu. Snacka om kelsjuk katt.



2 kommentarer:

  1. Finast om du går med svarta strumpor istället! Vita strumpor borde förbjudas! :)

    SvaraRadera