söndag 7 oktober 2012

Godmorgon

Ja jag säger godmorgon den här tiden. Har precis fått i mig lite frukost, vaknade superhungrig av att Marielle knackade på dörren.
I helgen har jag varit på dansgala, jag var iväg både fredagen och lördagen. Jag har haft jättetrevligt faktiskt, inte dansat hela tiden, tyckte att jag inte skulle ta ut mina knän helt. Och det var nog tur, för jag har väldigt ont ändå. Har fått veta några sämre saker nu i helgen också av en kompis. Så nu är jag kluven i hur jag ska göra. Trist när man faktiskt börjar gilla nån. Får väl fråga ut han. Ja, det märks.
Men helgen har varit rolig!
Igår innan dansen så åt vi där också, det var buffé och himla mysigt.
Vet inte om jag har så mycket mer att säga. Kan ju berätta att det första jag såg när jag gick in på facebook imorse var att mamma har ett förhållande på facebook, och då måste det ju vara seriöst. Kul för henne!

Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar