onsdag 3 oktober 2012

Belöning

Känner att jag har varit så duktig eftersom jag nu den här veckan har klarat två seminarier, och förra veckan gjorde jag ju ett hemprov, det har jag dock inte fått reda på om jag klarat än. Men jag var ju tvungen att belöna mig med nåt, så jag tog och köpte mig en ny datormus och ett nytt tangentbord. En mus har jag behövt länge då den inte gör som man vill. Dubbelklickar ibland och klickar inte alls ibland. Och mitt tangentbord var så litet och ihoptryckt. När man satt med hemtentan, eller när jag skulle leta reda på alla lagar osv så störde jag mig jäkligt mycket på det. Vet inte hur många gånger jag klagade på det. Så nu är det skönt att ha nya.

Nöjd är jag! Nu kan man tex hitta pilarna på tangentbordet utan att titta, för innan satt allt bara ihop. Och på musen finns det såna här andra knappar, så man kan gå bakåt och framåt, och ändra hur fort pilen ska gå och allt dedär! Nöjdchey, det här har jag velat ha länge!

2 kommentarer: