söndag 21 oktober 2012

Jobb

Igår pluggade jag ingenting för jag tänkte jag behövde en ledig dag, och att jag skulle plugga stenhårt idag. Men då hade jag ju glömt den lilla grejen att jag har skrivit att jag kan jobba om dom behöver nån extra. Dock har jag inte fått jobbat nåt dom senaste gångerna jag gjort det, så jag trodde väl inte det den här gången heller. Så igår satt jag uppe rätt sent, tänkte inte mer på det. Så ringer dom nu kvart i sju och vill ha nån som jobbar. Jag sa då att jag vill ha en timme på mig att komma dit. Orkar verkligen inte stressa nu på morgonen. Och på köpet så har jag ju blivit förkyld, så jag har proppat i mig hostmedicin, ipren, nässpray och halstabletter nu.
Och jag var ju duktig igår som gjorde extra mat till middagen så jag kunde äta det till lunch idag, så det var ju tur, blev ju en matlåda trots allt då!
Också har jag ju bilen i helgen, så jag tar den dit! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar