fredag 23 mars 2012

partysugen

Jag är så partysugen nu så jag vet inte vad jag ska göra haha! Jag vet det låter inte som jag :p sitter och lyssnar på massa bra partylåtar just nu och bara drömmer mig hem. Men nu åker jag snart hem ju! På måndag vid 9 på morgonen. Det behöver mitt knä. Det har ballat ut helt. Så trist! Kan ju inte rida nåt här nu heller. Men vi bestämde ju att jag kunde åka hem tidigare, så då blev mitt knä glad. Idag har det varit en rätt lugn dag. Och ikväll ska jag väl hjälpa Cecilia och putsa sina två vita ponnyer som hon ska tävla imorn. Och kanske knoppa igen?
Och imorn ska jag faktiskt följa med och kolla på. Det ska bli kul!

Juste, nu ska ni få veta nåt kul! På tisdag ska jag pierca tungan! Som jag har väntat på det ;) haha! Men jag är jättenervös! Det kommer göra så ont haha. Kommer vara den ondaste piercingen jag har gjort då. För dom andra har inte gjort så jäkla ont.
Håltagningen kanske inte gör så ont i sig. Men det är läkningsprocessen när man tar i tunga som är jobbig. Kommer typ inte kunna äta så mycket god mat och så. Tur jag har kvar min glass som jag fick av Alex! Den kommer jag i stort sätt leva på haha.

Jag tycker jag har varit rätt duktig på att blogga när jag har varit här. Med tanke på att jag bara har min mobil, och ingen WiFi. Utan det här inlägget kostade väl asmkt pga Internet. Haha. Jaja ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar