måndag 19 mars 2012

Godmorgon snöstorm!

Har nyss släppt ut tre hästar. Man ser ingenting när man går ute. Vi skulle vänta tills det lugnade sig lite innan vi tar ut några fler. Orkar inte gå ut och mocka nu medan dom står inne. Jag tror jag väntar till Sigrid hör av sig. Jag har ju hela dagen på mig att göra klart stallet!
Igårkväll kom Sigrid och alla hem. Dom hade varit och tävlat. Cecilia hade debuterat nationell på 60% i lördags. Roligt! Och jag såg i morse att mina knoppar fortfarande sitter kvar. Duktig ja ;)

Drog precis på mig tjocksockarna, det var riktigt kallt nu. Men jag överlever nog!

Jag försökte också att ladda upp nån bild här. Men det ville inte. Så ni får väl bilder när jag kommer hem :)
Jag var och handlade igår med! Passade på att köpa massa godis, chips och kakor! Muums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar