söndag 11 mars 2012

Min födelsedag!

Min födelsedag började med att mamma kom och sjöng med presenter och fika på morgonen. Det blir man aldrig för gammal för!
Hade lite födelsedagsfirande, pappa och Linnea kom.

Sen bjöd Marielle mig på middag på Sir Winston. Oxfilé toast fick det bli! Muuums!
Efter det bar det av till Agnes för lite "firande" innan krogen!



Och sen var det ju krogen som gällde. Min "krogen-oskuld" är nu tagen!

Sen upp och rida!

Passade på att gosa lite extra med hästarna innan jag far iväg på praktik i 3 veckor!

Efter det var det dags för tårtätning! Fick främmande av momma & moffa, farmor, Birgitta, Jonathan, Håkan och min syster.



Paketöppning!

Sen var det melodifestivalen för hela slanten!

Idag är det meningen att jag ska packa! Har börjat lite smått, och borde verkligen göra klart det där nu. Tåget går ju kl 17. Ska på affärn och handla lite mat innan också. Måste ju ha nåt att äta när jag kommer fram.

Nu ska ni få höra nåt äckligt som jag också gjort idag. Ni vet ju hur katter blir i mars månad? Ni som inte vet får väl googla eller nåt, haha. Men min lilla Kalle har varit i slagsmål. Och han hade världens sår på sitt öra efter nån klo som gått rätt igenom. Och imorse märkte jag hur jäkla svullet det var, och varmt var det. Så jag tänkte att jag måste ju göra nåt! Så jag har klämt ut flera miljarders lite var ur hans öra idag, haha. Uschhh! Hoppas det blir bättre nu. Han var ju inte precis glad på mig, kan tänka att det gjorde rätt ont. 

Så är det att ha katt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar