lördag 17 mars 2012

jobb,jobb,jobb

Okej såhär står det till. Jag lyckades övertala till mig en sovmorgon idag. Men jag jobbar helger också. Därför har vi kommit överens om att jag ska få åka hem tidigare. Så jag jobbar in några dagar på helgen. Så på måndag skulle Anna-lena ringa mig så vi kan boka biljetter.

Igår jobbade jag från 7 på morgonen till kvart över 10 på kvällen. Fullt upp hela dagen! Hjälpte även Sigrids dotter Cecilia att knoppa hennes ponnyer. Eftersom hon är iväg och tävlar idag. Hoppas dom håller bara!

Nu ska jag fly fältet ett tag medan dom som är här och tränar ska få äta lunch ifred. Sen när dom har ätit så ska väl jag ta och äta.

Och idag skrev jag en inköpslista till isa. Så hon kunde handla åt mig. Det blir nog jättebra! Äntligen ska jag få lite mer mat. Det lär nog bli över nu när jag inte ska vara här så länge som jag hade räknat med.

Jag längtar verkligen hem nu! Men nu har snart en vecka gått, så sen är det ungefär bara en vecka kvar :) skönt!
Då ska vi parta marielle! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar