tisdag 6 mars 2012

Egooo

Ja ni vet ju vad jag gör när jag har tråkigt :)




















Egobilder!

Idag har jag varit på körskolan en stund. Hade en körlektion och satt och pluggade ett tag. Sen for jag och handlade, efter det var det dags att laga mat. Jag gjorde chili con carne, och bakade till och med scones till!
Mamma blev glad när hon bara hade en timmes rast från jobbet i alla fall. Sen hämtade jag en bärbar dator från pappa, eftersom jag behöver nån dator medan jag är borta på praktik.
Kom hem, mamma for på jobbet. Sen kom jag på att jag ville baka lite till min födelsedag. Så man har nåt att bjuda på. Så jag gjorde knäckkakor, asgoda!

Nu sitter jag och laddar ner nåt antivirusprogram till den andra datorn. Det är ju ingen som använder den där datorn, så den har ju ingenting. Haha. Lika bra det, man behöver ju bara internet när man åker bort ändå så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar