lördag 31 mars 2012

Isvatten

Lite isvatten att svälja ner en ipren på morgonen med gör allt bra! Snacka om att mina tänder kommer få en chock sen när jag ska börja äta riktigt varm mat/dryck. Haha!

Igår hade jag det trevligt. Åkte in på stan en timme efter Marielle haha, träffade på Alex och folk. En kille som ska köpa skor går alldeles för fort haha! Sen gick vi och våldsgästade Marielle, Sara, Pontus och Anton som satt och fikade på Törnes. Satt där och hade det trevligt.

Jag och Marielle gick sen och shoppade lite. Hittade dock inte så mkt. Jo juste jag köpte ju en sån här hawaii-krans, eftersom temat på studentkryssningen var Hawaii. Och sen hittade jag några halsband och en ögonskugga.

Igårkväll fick jag och Marielle för oss att vi skulle fara på ica och köpa gotta. Sagt och gjort så kom vi hem med en varsin godispåse plus en till pappa och Anneli. Det var den roligaste godispåse jag nånsin köpt, eftersom jag inte får äta surt eller salt haha. Så det är bara massa sega saker.

Idag ska jag hinna övningsköra lite hade jag tänkt. Och sen ska jag till Carina och hästarna och hälsa på. Har ju saknat dom så mycket! Och sen tror jag vi skulle dra ihop nåt gäng som ska käka lite och typ ha trevligt innan dansen börjar. För det är ju dansgala den här helgen. Jag dansade dock inte igår nånting. Ska ju egentligen inte dansa nånting alls eftersom mitt knä inte är i toppskick. Men jag ska linda knäet hårt, för jag måste fan få dansa lite nu! Har ju inte dansat på tre veckor nu så! Så danssugen!

Ja nu ska jag väl föröka få i mig nån god frukost. Och det tror jag nog jag lyckas med, för nu har iprenen börjat verka! Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar