tisdag 18 juni 2013

Tiden går fort!

Jäklar vad tiden går fort ibland. Det har nästan gått en månad sen jag bloggade sist.

Med mig är det i alla fall bra, jag har ju haft lite sommarlov nu, men igår började jag jobba. Jobbar dock bara 75% så det är rätt slappa veckor. Jobbade till 13:30 igår, sen ska jag bara jobba halvdagar torsdag och fredag också.
Ja på fredag är det ju midsommar också, som sagt tiden går fort. Jag vet inte vad som händer då men förhoppningsvis händer det nåt i alla fall.

Nu ska jag gå och ta ut pengar för ikväll ska jag på dans. Tur jag har Marlene som brukar åka på rätt många danser, då har man ju nån att åka med i alla fall! Sommardanserna brukar ju som vara en bit bort.

Vi hörs väl mer nån dag. Har en ny header på g också, men den kommer väl säkert inte upp än på en månad.

Ha det bra, så ska jag försöka uppdatera lite oftare! Nu har jag ju faktiskt tid med det, så inga bortförklaringar nu Julia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar