fredag 28 juni 2013

Dans, dans, hemskt mycket dans!

Var på dans i onsdags igen. Hade riktigt trevligt, inte så hemskt mycket folk, men eftersom det var rätt litet så fylldes golvet ändå.

Idag har jag hunnit jobbat mellan 7-13:30. Det har gått bra, även fast det har varit en slitsam dag. Nu har jag nyss varit till stallet och blötlagt kraftfodret. Jag har nämligen stallet här i helgen. Ikväll ska jag ut också, på Marité, hoppas dom har fått till det fint där nudå, har ju inte varit dit sen dom byggt upp det igen. Vi börjar här hemma hos mig, eftersom jag måste springa till stallet lite, segt, men tur det går att lösa :)

Ja nu får ni ha det så bra, jag ska försöka fixa så jag kan lägga upp bilder från telefonen också, för nu verkar ju det vara omöjligt. Blir sån tråkig blogg utan bilder, men ni får stå ut lite. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar