söndag 23 juni 2013

Midsommar

Jag hade en så otroligt rolig midsommarafton! Kanske var det för jag inte hade några förhoppningar alls. Hade inte haft nån plan på vad jag skulle göra, så trodde väl jag skulle få sitta hemma. Men icke! Tog med mig mamma och grannarna på dans på Fröjdholmen!

Först så jobbade jag på morgonen till 13, sen gjorde jag mig iordning, vi grillade lite kött med grannen. Dom drack vin och så, jag drack cola. Jag körde sen till Fröjdis, och ååh så kul jag hade där. Det var mer folk än jag trodde som jag kände där. Dansade hela kvällen och jag hade faktiskt riktigt kul trots att jag var nykter och alla var fulla och jobbiga. Dansade med många nya som faktiskt var roliga att dansa med.

När dansen var slut så träffade jag Marcus som tydligen hade varit där hela kvällen utan att jag visste det. Tog med mig han och dom andra fylltrattarna hem. Mamma och Batman (aka stålmannen, höhö) blev bffs i bilen påväg hem. Efter nån kisspaus och nån rökpaus så var vi tillslut hemma. Somnade kanske vid halv 5. Sov till typ halv ett då vi vaknade och insåg att det var strömavbrott, dock slogs den på typ 5 minuter efter vi vaknade, så vi hann inte bli störda av det.

Svullade lite chips, for till pappa och duschade och bytte om. Tog in hästar och for sedan till mina kusiner på surströmmingskalas med släkten. Jag åt köttbullar ist för surströmmingen och det var riktigt gott! Sen fick vi tårta som Jonathan hade gjort, supergod! Liftade sen till Brunflo med Jonathan som skulle hem till stan. Så nattade jag hästarna och tillbringade resten av kvällen vid datorn, tills mamma kom hem, då gick jag och la mig. Sen var det bara att kliva upp och släppa ut hästarna imorse igen. Somnade dock om rätt fort efter hästarna var ute i sina hagar, sov ikapp lite som jag missat, sen blev det finväder så då var det bara att bege sig ut.

Ikväll har jag packat mina grejer hos pappa och farit till mamma. Tränade en sväng. Nu har jag nyss provat på att göra mina egna proteinbars. Dom blev helt okej. Bättre att jag äter det än godis har jag kommit på. Så nu måste jag beställa mer proteinpulver, för mitt tog slut idag. Rätt skönt det för jag var lite less på den här smaken.

Ja det blev ett långt inlägg med mycket text och inga bilder. Men jag har fortfarande inte fått till så jag kan koppla in min telefon i datorn så jag kan ta bilderna där ifrån, det funkar helt enkelt inte. Jaja, ska ta tag i det där nån dag.

Ni kan få en låt som jag blivit beroende av i stället!




Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar