söndag 30 juni 2013

Fin dag!

Idag när jag satt ute i solen så kom min granne och hans kompis ut på baksidan. Dom va ut igår så dom hade precis vaknat. Vi satt och pratade en stund och då kom Magnus på den bästa idén hittills. Att vi skulle fara ut på sjön en sväng. Daniel for och hämtade sin vattenskoter, och jag och Magnus tog hans båt. Sen turades vi om att köra den där skotern.

Jag säger bara det att jag har nog inte gjort nåt roligare i sommar. Jäklar vad härligt det var, solen stekte och vattnet var inte allt för kallt. Badade gjorde jag också. Tog oss en sväng till Frösön också, men då blev vi så frusna, eftersom man var dyngsur efter att ha kört vattenskotern. Så vi blev inte så länge där. Annars hade jag nog åkt både jetski och bananaboat. Men det får vi väl kanske ta en annan gång! Hoppas jag haha.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar