lördag 29 juni 2013

Marité

Blev ju marité igår. Jag hade det riktigt trevligt ska jag säga er! Dom hade det fint där, jag träffade mycket trevliga folk och drack goda drinkar. Är nöjd över kvällen i alla fall! Kvällen kändes nästan för kort, men det var nog tur att den inte va så mycket längre eftersom jag klev upp och släppte ut hästar halv 7. Då var jag nog fortfarande full, för jäklar vad jag höll på och vinglade där borta. Stackars hästar! Men sen fick jag sova lite till så det var ju lugnt då.

Klev upp vid 11, åt frukost gick och fixade stallet, sen tänkte jag rida. Men då kom det världens regnskur, så jag gick hem och tog mig en liten tupplur en stund tills det hade gått över. Blev en riktigt härlig ridtur i alla fall. Lagomt varmt och Parad var pigg och glad.

Nu ikväll har jag inte gjort nåt speciellt, satt hos grannen en stund och pratade med han och Daniel. Sen skulle dom dra in på krogen så då gick jag in igen. Så nu är det väl rätt lugnt för min del. Ska sova ut riktigt imorgon och sen ska jag försöka att ta mig nån springtur och en sväng på gymmet. Ska även kolla om det finns nån tvättstugetid. Har lite tvätt. Japp det var dom planerna. Får se om jag följer dom imorn då.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar