söndag 30 september 2012

Jobb och plugg

Igårkväll så hade vi tänkt ha surströmmingskväll med några grannar. Men alla utom Lena ställde in det, haha. Så jag, mamma, Kent och Lena åt surströmming, eller inte jag då, haha. Efter det så kom ena grannen ändå, och lite kompisar till han. Så man kan ju säga att jag var med på mammas förfest haha. Jag var ju ändå tvungen att stanna hemma, eftersom jag skulle upp och jobba imorse. Det var väl det ända jag satt och pratade om, att dom inte fick väcka mig när dom kom hem. Men så blev det ändå, var tvungen att låsa upp ytterdörren... Jaja.
Idag har jag ju jobbat i alla fall. Det gick bra, börjar få lite mer självförtroende i jobbet, nu när jag börjar kunna det lite mer. Så det är skönt. Får jag lön för 4½ h nästa månad också, haha.
Till veckan så har jag ju två seminarier så nu är det väl dags att plugga igen. Den här gången är det på etik och filosofi. Och juste, lagstiftning också var det ju!

Så ni vet väl vad jag håller på med då. Nu ska jag pallra mig iväg till Sibylla och få i mig nån middag. Och sen ska jag packa och fara till pappa också. Det var mycket nu känner jag.

Jaja, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar