fredag 21 september 2012

Helg!

Skönt med lite helg äntligen! Så jag kan komma ikapp med allt skolarbete! Såhär skulle jag aldrig säga förut, men nu har det blivit annorlunda. Men den här helgen ska jag endast ägna åt att plugga. Också har jag ju stallet för Carina är iväg och tävlar. Det är det enda jag ska göra, och hälsa på farmor en sväng kanske.

Har verkligen fullt upp med plugget, hinner inte göra annat än att plugga. Skitsegt! Idag har vi fått öva på att mata varandra. Haha, rolig lektion. Kunde inte sluta skratta! Hahaha. En fick ligga i en sjukhussäng så skulle man hissa upp den och mata den. Prova pipmugg och allt. Kul det. Sen fick vi två patientfall i gruppen som man skulle jobba med. Vi delade upp det så vi jobbade tre på varje fall, och min grupp ville beta av det rätt fort. Så det var skönt. Vi var klar vid 12, så då for jag hem.

Nu ska jag springa en sväng till stallet och blötlägga lite mat. Sen blir det plugg resten av kvällen. Har bunkrat upp med chips så jag ska klara mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar