måndag 17 september 2012

Jag lever!

Jag vaknade till ett sms av Arvid där han tyckte jag skulle blogga. Och det har han rätt i! Jag har helt enkelt knappt haft tid med nåt annat än skolan dom här två veckorna. Det är tufft att hinna med att både plugga och bli nollad på samma gång, speciellt när man hade en fritid innan också. Måste ju tex hinna med att rida också!

Iaf så i lördags var det själva avslutningen av nollningen, och vi hade verkligen superkul! Åt god mat, och hade det allmänt trevligt. Vi åt maten på skolan, och sen gick vi över till oscars där det var fullt drag. Lite litet var det där bara, men det gjorde inget! Kvällen avslutades på Donken med Malin. Sprang till bussen, och väl på bussen fick två cheese avnjutas. Mumma!

Jag orkar inte berätta allt jag gjort dom senaste veckorna men kan ju säga att vi har haft himla kul! Ni ska få nån bild att titta på också!

Dom snygga pannbanden som alltid måste va på.

Lite maskerad

Fortfarande maskerad

Ännu mer maskerad!

Bildföreläsning från Sundsvall, häftigt!

Flottbygge

Min axel är förstörd efter att ha burit den här!

Paraden påväg ner

Dags att paddla. Det gick skitbra, vi kom sist men sjönk inte i alla fall! Eller ja, hmm. Den vändes upp och ner, så dom paddlade med flaggan rakt ner i vattnet, och det gick ju det med!

Här är ju flaggan fortfarande uppåt!

Här var det dock värre!

Alla flottar som hade använt tunnor kom inte ens ut från strandkanten, moahhaha

Nu ska jag få i mig en kopp te och nån halstablett, min hals mår inte bra av allt skrikande. Sen blir det duschen, och in och käka lunch med Malin. Men först ska ni få höra våran låt som vi sjungt konstant i två veckor nu.

Tänk er melodin av "vi är pojkarna som busar".

Ladda syrror, häll i er spriten.
Prilla i en sup och förstå att vi är kungar ikväll.
Raka bena, vi är sena, 
vart fan är min skalpell, och var är festen.

Vi är syrrorna som busar med socionomernas musar
katetern känns så len mellan era ben
om ni drar ner er byxa, ska vi er rumpa klyxa
en klyxa som gör allt för att få ur balans. 

(klyx är ett lavemang som gör att du får diarré)

Tack för mig, leverpastej

BTW, har ni sett det stora hjärtat i frösöbacken? Det är vår käre klass som gjort det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar