fredag 3 maj 2013

Sista dagen på praktiken

Goddag! Idag var sista dagen på min praktik. Ååh vad tråkigt, var nästan så man fick nån tår i ögonen när jag gick därifrån. Kommer verkligen fara och hälsa på där framöver, tycker så om alla där! Bakat hade jag gjort till dom också, och det var uppskattat! Har verkligen haft en helt fantastisk praktik, och är så glad över att jag hamnade där! 

Idag blev det en kort dag, fanns inte så mycket att göra och så. Så jag gick hem vid 11. Ska gå upp till Ängegården och hämta mitt schema för sommaren sen också. Men vill inte gå när dom precis har lunch. Blir så jobbigt att vänta då ju! Så jag tror jag ska ta mig lite lunch själv nu, så kan jag gå sen.

Har ju köpt mig en ny telefon, en HTC one, det sägs att det ska vara den nya innetelefonen, så jag hoppas fan att den är bra! Velade mellan den och Iphone5, men den här är ju faktiskt nyare, och den ska vara bättre. Jag har ju en ipad så jag vill inte ha en iphone för det blir som samma sak, så tänker jag, haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar