måndag 6 maj 2013

Godmorgon

Idag är det skola. Känns konstigt efter en 4 veckors lång praktik. Men det blir nog bra de.

I helgen så har jag haft stallet. I lördags så red jag och Emma där på kvällen, vi var väl klar i stallet innan 9 nån gång. Och då kom jag på att jag ville på Näldengalan. Så jag lånade mammas bil och for dit helt själv utan förhoppningar. Men vad kul jag hade det! Blev dock trött där vid 1-tiden, men jag dansade på till 2 ändå. Sen plockade jag upp mitt sovsällskap i stan som var lite lagomt full sådär, haha.
Sen var det bara att kliva upp vid halv 7 och släppa ut hästarna, haha. Tror jag gick som en Zombie, och sen klev vi upp kl 2 ur sängen. Då hade vi sovit klart. Fixade stallet och tränade på kvällen, så idag har jag träningsvärk i rumpan! Skönt!

Nu ska jag ta och gå till bussen, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar