söndag 12 maj 2013

"Godmorgon eller goddag kanske man ska säga"

Ja som rubriken kom mamma precis och sa. Dom var nämligen ut igår. Vi började med att grilla här hos grannen med massa trevligt folk. Jäkligt god mat! Sen drack dom och jag satt och var social. Sen skulle dom ha skjuts till ragnarrök, vilket inte är långt alls, men dom var väl lat ;) Så jag fick ta Daniels bil och skjutsa dom, sen sa han att jag fick ha den hela natten om jag ville då, haha. Och då tar man såklart tillfället i akt, så jag smsade Marielle direkt. Vi for runt och fulade oss på stan en stund, och sen for vi hem till henne, och då fick jag en försenad födelsedagspresent. Jag hade glömt bort att jag inte fått nån, så det kom ju som en himla glad överaskning! Det gjorde verkligen min kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar