fredag 10 maj 2013

Jäkla förkylning!

Bara för man blir ledig några dagar så blir man såklart sjuk! Skulle egentligen tagit sista sprutan mot livmoderhalscancer idag, men eftersom jag är förkyld så fick det skjutas upp. Så idag har jag tagit det lugnt, försökt allt möjligt för att bli frisk. Har till och med spolat igenom näsan med saltvatten, och det var väldigt obehagligt men det blev bättre! Skönt var det.

Jag som har kommit igång med träningen på riktigt, har inte tid att bli sjuk! Jaja, det ska ju inte gå bra jämt.

Igår testade jag nåt nytt! Jag gjorde bananpannkakor till lunch, och det gick faktiskt att äta. Har ju hört alla som äter det, men aldrig tordats prova det själv. Men när till och med min farmor äter det till frukost mest varje dag så borde det ju va nåt som är värt att testa. Jag gjorde det på bara två ägg och en banan, men det finns ju recept med mycket mer annat i också. Jag tycker dock att vanliga pannkakor är godare, men det här verkar ju nyttigare så det går nog att äta nån fler gång!

Funderar på att gå och sola solarium, kändes skönt att bara ta det lugnt! Men vi får se om jag orkar ta mig dit ner, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar