tisdag 26 mars 2013

Trött

Jag är så trött så jag funderar på att redan gå och lägga mig. Klockan är bara halv 9, men jag ska upp och jobba imorn, så det gör inget om jag lägger mig nu. Jag tränade armar och rygg idag, dåligt planerat eftersom jag ska jobba imorn, så jag kommer ju inte kunna använda mina muskler då, ajdå. Tänkte ju att jag kunde ta det lugnt, men nu har jag lärt mig att när man väl är på gymmet så finns det inget som kallas att ta det lugnt. När jag väl går dit så blir det ju att jag tar i, för man vill ju att det ska kännas!

Imorn så består dagen först av jobb, sen ska jag hem och rida, och direkt efter det så far jag och buggar. Fullspäckad dag helt enkelt, och nånstans däremellan ska jag få plats med att äta också. Jaja, det ska nog gå! Fick ju ta bilen, inte alla dagar man får ha bilen från halv sju på morgonen till halv tio på kvällen.

Ha det bra så ska jag sova en lång natt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar