måndag 4 mars 2013

Den här helgen

Hej, det var längesen ;)

Tänkte bara berätta lite vad jag har gjort i helgen. I fredags så var jag, Emma, Arvid och Denise ut. Var typ hur lite folk som helst, men det gjorde ingenting för vi hade det kul ändå! Jag och Emma kom på såhär i efterhand att det var hundradagars i onsdags och typ maskerad i lördags, så klart som fan det var lite folk i fredags då, haha. Vi for iaf till mig och sov, 70 jäkla spänn för nattbussen! Nu får dom ju ta och ge sig.


Vi klev i alla fall upp vid 12 och båda mådde bra då, ashärligt, så vi pallrade oss till sibylla och åt nuggets till frukost, muuumma. Sen tog vi oss en ridtur i snöstormen med skidglasögonen, haha. Men det gick inte att rida pga underlaget så vi fick helt enkelt vända.



Efter middagen så for jag, Emma, Linnea och Ohm till rätan för att sova hos deras mormor. Det var ju fortfarande snöstorm så det tog ju rätt lång tid att ta sig dit då man inte såg ett skit på vägen. Kvällen tillbringades med melodifestivalen, chips och godis. Gick och la oss rätt tidigt, för att sen kliva upp och fara till Vemdalen för att jobba lite. Vi fick städa typ världens finaste stuga där. Inte för jag vill kalla det stuga precis, snarare hus. Det var 26 bäddar, och tre våningar. Skitsnyggt! Åt thaimat i Vemdalen innan vi for tillbaka till mormorn och sen vidare hem. Thaimaten fick vi gratis, och jag tror nog inte folk hade sett så glada 4 tjejer efter det! Haha. Överlyckliga!  


När jag kom hem blev det glass och chips igen. Vet inte hur mycket onyttigt jag har ätit den här helgen! Herregud! Nu måste jag börja träna igen på riktigt efter min förkylning.

Var nyss och red, och nu ska jag ta och äta nåt. Sen ska jag dra till gymmet, måste verkligen träna!
Också ska jag försöka få nåt skolarbete gjort också.

Nu hungrar jag snart ihjäl, ha det bra! :)

2 kommentarer: