måndag 18 mars 2013

Solig helg

Den här helgen har det varit så himla fint väder! Jag och Emma har haft stallet, så i Lördags så klev vi upp vid 5 för att hinna fixa stallet och rida till kl 10, för då skulle Emma iväg och jobba. Snabb var vi. Sen for jag på dans och var väl hemma vid 3. Så igår var jag inte lika snabb med stallet! Gick som en zombie efter 3h sömn och släppte ut hästarna och gav dom frukost. Sen raka vägen till sängen. Vaknade då vid 11, och gick och satt mig i solen ett tag. Solen värmer verkligen nu ju! Idag vaknade jag vid 5, snoozade till halv 6 och gick raka vägen ut och släppte ut hästarna. Tröttare tjej! Nu har jag nyss tagit en dusch, fixat mig och ätit frukost, så nu är det nog dags att gå till bussen. Redovisning står på schemat idag. Hatar att prata inför folk! Men det ska nog gå bra.

Efter det har jag tid på hälsocentralen för min nacke. Jag kanske inte berättade det för er, men jag ramlade av Parad i onsdags då jag red. Vi galopperade också helt plötsligt snubblar Parad till, så jag flyger framför han och landar på hakan, det knäckte till rätt ordentligt. Men jag tänkte inte mer på det just då. Men sen har det blivit värre, och folk började säga åt mig att kolla upp det eftrsom det faktiskt knakade till. Så jag bokade tid. Jag hoppas att jag får in på röntken, det vore bra att ha kollat det iaf. Om inte annat så kan man ju få ut på försäkringen senare om det skulle dyka upp nånting. För när det gäller nacken så kan det komma efteråt.

Nu ska jag gå till bussen!
Ha det bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar