torsdag 19 juli 2012

Söta farmor!

Fick en bil och lite bensinpengar av farmor igår, haha. Hon ville komma och hälsa på och gratta mig för jag hade tagit körkort. Hon är så söt min farmor, hon sa att det kändes som hon hade tagit körkortet igen, så glad var hon hahaha.



Igårkvälls så for jag och Marielle på en liten roadtrip i stan. For runt lite, och sen bestämde vi oss för att åka på drive in på mcdonalds. Och Emma! Det står Mc Drive på en skylt där, så det heter fan de! :D Ja vi köpte oss en varsin milkshake, for och parkerade på lillängeparkeringen och drack upp dom där. Bara för att jag kan liksom! Haha. Lär ju bli stammis där, för jag och Emma lär ju ska dit sen också, haha.

Fyfan vilken känsla det är att ha körkort alltså! Nu kan jag ju fara vart jag vill! Ashärligt.

Och på tal om rosa Elefanter så tror jag att jag har fått ett hål i en tand. Så nu går jag och borstar tänderna hela tiden! Fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar