tisdag 24 juli 2012

Onyttig, onyttigare, onyttigast

Har svullat som fan i säkert en vecka nu. Jag kommer inte ens ihåg hur mycket jag har ätit! Chips, godis, mer godis, drive in på donken, glass, osv! Tur att vågen inte fungerar här. När jag kommer till mamma kommer jag ju få en chock. Rör inte på mig utan bara äter och äter!

Ja idag blev det ju tårta för pappa fyller år imorn. Så vi fick lite besök, och imorn blir det väl mer tårta. Efter det måste jag ta det lugnt med godsakerna. Vill ju inte få diabetes eller nåt.

Och sims2 har jag och Marielle suttit och nördat flera dagar nu. Vi köpte ju sims3 förut men det sög ju haha. Så vi installerade om sims2 ist. Så nu har vi en liten period som vi har blivit beroende i det. Haha

Jaja nu ska jag göra nåt vettigt! Typ facebook eller nåt? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar