söndag 29 juli 2012

Sjuk

Nu kommer ett sånt här klagoinlägg som jag är så bra på igen. Men det är när jag har nåt att klaga på som jag kommer på att jag kan blogga haha.

Jag har i alla fall blivit sjuk. Skittråkigt, och helt fel vecka! Började onsdagkväll då vi åt ute för pappa fyllde år, då satt jag och hade ont i örat. Det visade sig ju vara öroninflammation så jag har gått och haft ont i öronen till typ idag. Samtidigt har jag varit riktigt förkyld, och nu har jag fått en jobbig hosta.

Det värsta med att ha varit sjuk är att jag missat så mycket. I torsdags skulle jag ju på stråket med Malin som vi hade planerat ett bra tag, men det fick jag helt enkelt ställa in, för att ha så ont i öronen bara pappa öppnade ytterdörren, det skulle inte gå. Sen har det varit yran, men det hade jag ju inte tänkt gå på. Utan jag tänkte jobba, eftersom det knappt är nån som vill jobba yranhelgen så var dom ju glad att jag kunde det. Men icke, så nu tror dom väl att jag sjukskrev mig för att gå på yran.

Jaja, nu väntar jag bara på att Marielle ska komma hem, hon sov i stan inatt. Hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar