söndag 8 juli 2012

Förvirrad

Haha, den här helgen har kanske varit huur skön som helst! Har faktiskt inte gjort nånting! Så jäkla skönt. Har bott hos mamma helt själv, för hon är på semester i Piteå med Lena. Så nån måste ju ta hand om Kalle. Jag har väl slappat vid teven, suttit vid datorn och chattat med dom mest random folk man kan komma på.

Igår bakade jag, och lagade mat som jag inte är duktig på men fick till jäkligt bra! Städade och plockade disk osv. Jag längtar tills jag har nåt eget. När jag är hemma själv är det roligare att pyssla på med disk och sånt. När andra är hemma så blir det mest bara jobbigt och trist. Längtar så tills jag flyttar hemifrån. Om jag nu gör det nån gång...

Imorn så ska jag ha körlektion och sen direkt efter ska jag jobba. Blir nog kul, börjar komma in i jobbet mer och mer, och det är faktiskt rätt kul. Inget jag vill jobba med hela livet, men det funkar faktiskt nu. Skönt att ha nåt att göra om dagarna och tjäna lite egna pengar.

Jag är dessutom fett sugen på att festa nån helg framöver. Har ju faktiskt fått studiebidrag för sista gången i mitt liv. Dock ska det räcka i två månader, eftersom jag inte hinner få nån lön förän i slutet av augusti. Men det ska noog gå :)

En låt jag blev beroende av. Gillar Nicki Minaj ja :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar