torsdag 21 juni 2012

Lyckligare tjej

Har haft en underbar dag idag! Först hade jag körlektion som gick hyfsat bra för att inte ha kört på prick 2 månader på datumet. Jag hade kul när jag körde, för jag körde fel och jaa, hahaha. Askul körlektion, har inte känt så efter en körlektion förut!

Sen pluggade jag lite teori, jag sög så jag bestämde mig för att åka hem. Åt lite lunch, och sen gick jag till stallet. Satt inne i hagen hos fölet i säkert en timme. Ibland kom hon fram och var så gosig så, men ibland ville hon vara lite för sig själv, varvade det även med att sova lite. Suuupersöt. Dock är Ezra en överbeskyddande mamma så hon blev lite sur ibland. Sen gick jag och skulle gosa lite med Parad. Känslan när man känner att man får kärlek tillbaka går verkligen inte att beskriva. Han är helt underbar! Där kunde jag ju också ha stått och gosat huuur länge som helst!

 Lite svårt att nå marken med dom där långbenen!


 Lycklig
Lycklig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar