söndag 24 juni 2012

Körkort

Börjar känna mig rätt säker på det här med körningen nu. Jag och mamma har varit ute och kört massa nu. Körde massa av- och påfarter som jag kände mig lite osäker på innan, men det gick riktigt bra faktiskt. Också fickparkerade jag flera gånger, så det är jag också rätt säker på nu. Känns skönt att kunna säga så. Dock är det de här med teorin, fan vad jag måste plugga på den. Gaaah, det är så jobbigt. Satt hela morgonen med det, och man känner bara hur man blir tröttare och tröttare ju mer man läser. Men jag biter ihop, för nu ska jag fanimej ha det där jäkla körkortet!

Ikväll tror jag att jag ska ta och åka till pappa. Skönt att komma dit lite också faktiskt, eftersom jag inte har varit där på ett tag känns det som. Skönt att kunna sitta på sitt rum med datorn osv. Saknar min lilla älskade dator :)

Imorn har jag körlektion igen. Ska fortsätta med av- och påfarterna igen, så nu har jag tjuvtränat lite. Hoppas det går bra så slipper jag slösa så många lektioner på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar