måndag 25 juni 2012

Jävla arbetsförmedlingen

Fick ett brev hem idag om att jag ska på nåt jäkla informationstjosan på torsdag. Kan ju vara bra att skicka det liiite tidigare. Jag ska ju nämligen iväg på tävling med Carina då. Så jag kan verkligen inte... Fanskap. Också äre obligatoriskt och allt, annars får man inga pengar. Så jag ringer väl och sjukanmäler mig då, får fan inte glömma det!

Sen har jag fått tandläkartid som jag även där måste ändra. För då är jag på bröllop. Varför är alla så duktig att välja tider som jag inte kan?

Körlektionen idag gick bra till en början, sen blev det värre. Haha, fick panik en gång och visste inte vad jag skulle göra. Rullade på kopplingen.... Haha, jag bara rullade och visste inte vad jag skulle göra. Och körskoleläraren skrek rätt ut, men gööör nånting då. Det stod still i huvudet, och visste inte ens hur man växlade längre. Haha, men annars var det rätt kul.

Ska in och plugga imorn med hade jag tänkt, måste göra klart sista testet, så jag får boka uppskrivning och uppkörningstid. Så imorn då jäklar ska jag sitta där ett bra tag. Satt väl i två timmar idag :)

Ha det bra! Nu ska jag laga nån mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar