torsdag 17 maj 2012

Wargens programbal

Igår började jag och Marielle dagen vid kl 11:30. Då började vi med att äta frukost, för att sen hoppa in i duschen. Efter att ha blåst mitt hår torrt så stod vi framför en varsin spegel och lockade håret för fullt. Det tog ett bra tag, men sen tog vi en paus för lite lunch. Efter att ha fått en korv med bröd i magen så var det bara att fortsätta med håret och få till nån balfrisyr. Sminka sig lite extra, på med finkläderna och voila så var vi redo för lite bal.

Jag blev upphämtad av en mycket stilig Alexander, och innan vi for så blev det lite bilder tagna. Jag hade det jättetrevligt men mycket ont i fötterna, har fortfarande ont och svårt att gå haha. Men som det verkade så fanns det dom som hade ondare. Fotografen extraknäckte som omplåstrare av fötter, och det tackade jag för, haha.

Efter massa god mat och bra underhållning, trevligt sällskap osv så ringde jag och Marielle dit pappa och Anneli. Dom hade med sig ombyte till oss, så vi gick bakom nåt hörn och bytte om. Kan tänka mig att dom fick sig en fin syn om dom kollade ut genom fönstret där. Jag var ju tvungen att byta bh och allt hahah. Sen skickade vi hem balklänningarna med päronen också bar det av till Olearys. Där träffade jag på min fina klass, och massa fler. Hade kul där ett tag och sen ringde vi dit Anneli igen för lite hämtning. Hon fick släppa av mig hos mamma, och det är då här jag är nu. Har släppt ut hästar halv sju imorse, och nu har jag nyss varit ut och mockat och packat höpåsar osv. Har ju stallet tills på söndagkväll.


4 kommentarer:

  1. tjusigt och stiligt

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ett jävla mongo ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gere! :P Jag ser ju också lite mongo ut, men då ser vi ju ut som oss själva då ;)

      Radera
  3. Haha, du ser verkligen inte mongo ut. Du e så vacker så :) men jag gör ju nå cp med hakan :s

    SvaraRadera