onsdag 2 maj 2012

Hellooooo

Goddag gott folk! Kände att det kanske var dags att skriva lite igen. Har ju haft långhelg, valborg och allt. Hade det himla trevligt på Valborg faktiskt. Vi grillade och spelade kubb och hade det aaaskul. Det slutade kanske lite dåligt, men jag hade kul största delen av kvällen! Haha, mer säger jag inte om det.

Idag har det faktiskt varit en rätt soft dag. Minns typ inte ens vad jag har gjort haha. Jo juste, vi har haft religion och småföretagande. Ja då gjorde man lite frågor och sen slutade vi.

Gick på stan med Emma och Erica. Dom shoppade som bara den, för säkert minst 1000 kr var, haha. Vi köpte alla en varsin sån här "clutch" eller vad dom kallas, som vi ska ha till balen. Så nu har jag nog snart allt till studenten. Har även provat göra massa olika frisyrer som jag skulle kunna ha på balen. Är ju jättesvårt, men jag tror jag har en frisyr iaf. Sen ska jag hitta på nån fler till min egen bal. Kom ju på att det bara är 2 veckor till Alex bal! Fick lite smått panik typ, haha.

Nu har jag nyss renskrivit ett pm inför nationella i svenska som skulle vara inlämnat imorn. Kände mig duktig nu igen.

Jag är tyvärr för lat för att lägga upp bilder från mobilen på bloggen, för då måste jag gå ner och hämta sladden. Och sen glömmer jag den här uppe och då blir inte mobilen laddad i natt. Haha, ja jag har gjort det förut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar