tisdag 29 maj 2012

Körfältsgrillen!

Igår var det ju körfältsgrillen. Jag var inte alls taggad till en början. Så jag sket i det där med att grilla där. Men efter jag hade ätit middag här hemma så blev jag aspepp. Så jag for in, och det ångrar jag verkligen inte! Hade huur kul som helst! Tyckte igår att jag åkte hem alldeles för tidigt, men det tackar jag Sara för idag. Haha! Klev upp lite väl tidigt imorse, men jag kunde inte somna om när jag vaknade vid 6, så då var det väl bara att kliva upp då! Har inte pluggat nånting till provet vi har nu, och det lär väl märkas såklart. Fan då. Men jag orkar faktiskt inte plugga nu heller. Det får gå som det går, jag lär ju ändå inte ha så bra betyg i den här ridkursen då jag inte har ridit nåt på hela typ. Men då hade det ju kanske varit bra om jag drog upp det med bra betyg teoretiskt. Jaja skit samma. Man kan inte ha prov den här tiden, studenttider och allt.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar