torsdag 10 maj 2012

Moahaha

Trevlig kväll igår, mer behöver vi inte säga om den, haha.

Idag fick vi lite sovmorgon, vi skulle egentligen vara på vålbacken från morgonen, men vi övertalade Anna-Lena att få lite sovmorgon då vi ändå inte ska göra nå speciellt. Vad jag vet så ska vi ha lite betygssnack och gå igenom nåt dressyrprogram, sen ska vi fiiika, om nån har med sig fika vill säga.

Efter lunch så ska vi in till ås på skolan för lite redovisning av avelsarbete, och sen har vi svenska nationella, så vi ska hålla ett tal. Det skulle vara på 5 minuter, men min är väl på 2,5. Haha fan då... Måste prata i slowmotion...

Sen när jag kommer hem så måste jag till mamma och hämta lite saker. För jag måste packa till imorn, då jag ska följa med Carina på tävling, och vara lite hästskötare. Blir säkert kul de! Har ju velat följa med på en tävling sen långt tillbaka, så då planerade vi in den här helgen. Men jag är lite avundsjuk på dom som ska på krogen imornkväll faktiskt. Dom verkar ska få det så himla kul på Marité! Men det kommer ju fler helger :)

UPDATE:
Nej Emma det var såklart rasarbetet jag skulle redovisa och inte avelsarbetet :P

1 kommentar:

  1. Jasså du skulle redovisa avelsarbete du ;) inte rasarbete som dom andra :D haha

    SvaraRadera