fredag 27 april 2012

Godmorgon

Idag kör jag på mjukisar, ååh så mysigt!
Vi ska ju bara vara på vålbacken, och jag rider ju inte, så jag sitter bara för mig själv och pluggar. Det funkar bra det med. Men nästa fredag MÅSTE jag rida, vare sig mitt knä kommer pajja ännu mer eller inte. Det är nämligen hästskötarexamen! Och klarar jag bara den så kan mitt knä få vara förstört sen, typ, haha.

Idag är det fint väder. Och man blir så glad när man vaknar och ser solen lysa där ute! Hoppas den lyser när jag kommer hem också, så jag hinner steeeka lite. Så härligt!

Idag tänkte jag inte bara plugga hästämnet även fast det är det jag ska. Jag tänkte plugga lite foder med Amanda inför hsk, men även kanske göra nåt annat om jag hinner. Vore ju bra att få lite gjort.

Nej nu kommer väl snart Emma med bussen från stan, så jag ska gå upp och göra henne sällskap innan vi får nån skjuts.

Bjuder på en söt liten bild på mig när jag var liten, tur att jag inte behöll dom där öronen ;) Hahah!

1 kommentar: