torsdag 26 april 2012

Dålig dag

Alla måste väl få ha en dålig dag ibland. Och idag kom min. Vaknade på fel sida det första jag gjorde. Usch vilken jobbig dag.
Och vi får bara mer och mer läxor för varje dag som går. Men jag börjar inte med nånting! Jag är så less nu, vill bara att skolan ska vara över. Längtar så till sommaren. Gaah!
Jag har tuuusen post-it-lappar fulla pärmen som är saker som ska göras. Och varje gång jag får ta bort en så kommer det två nya. Massa nationella prov, uppsatser, läxor, och idag fick vi reda på att vi ska hålla ett tal nästa vecka. Fyfan vad allt är jobbigt. Och samtidigt som jag har allt det här så ska jag ta körkort nu också, och jag är på slutkampen med körkortet nu, så det är massa teoripluggande osv. Och samtidigt som jag har allt det här så måste jag till en jäkla sjukgymnast och göra massa såna övningar för knäet. Så just nu suger allt.

Bra då vet ni det. Hörshejjjj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar