tisdag 24 april 2012

bb

Ikväll blir det big brother som vanligt. Rätt kul att jag följer det faktiskt! När jag började kolla på det så var det bara för att alla kollade på det, så man ville hänga med lite när dom pratade om nån person. Men sen blev man fast, och man vill bara se mer och mer haha. Illa! Men kul är det! Gillar när Lars säger hela tiden att han älskar bb för dom gör alla så sura hela tiden. Haha, så skön kille! Annica tyckte jag mest om förut. Och det var ju ett plus att hon var härifrån också. Men nu på senaste tiden har hon blivit så sur. Kan ju vara för att Marcelo är en idiot mot henne, som vill att hon ska kyssa hans fötter osv. Fy faan. Jennifer har jag inte tyckt om från första början, hon bara skriker och är störig. Camilla och Amandus är sköna jävlar iaf. Och Amandus är även sjukt snygg haha, fast det är iof Marcello också.

Jaja, nog om detta. Nu ska jag ta mig en dusch, sätta mig i morgonrocken med en kopp te och kolla på bb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar