torsdag 5 april 2012

Det nalkas lov

Hej hallå!
Godmorgon på er! Idag har jag inte hunnit gjort mycket. Har nyss klivit upp. Eller jag har klätt på mig och sådär. Behöver ju inte äta frukost eftersom det får vi på vålbacken. Mums! Den frukosten har man saknat under praktiken iaf

Jag har ingen aning om vad vi ska göra idag. Om vi bara har teori. Eller om vi typ ska träna att longera osv. Det märks väl. Sen ska vi tillbaka till skolan i alla fall. Det är jobbigt när man varit i stallet och sen har lektioner på skolan. Det är segt. Jaja.

Btw! Det är typ bara 2 månader till studenten nu! Fatta vad nära! Fatta vad panik jag har över allt som ska bli gjort innan dess!

Nu måste jag springa till bussen! Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Vad gör du nästa termin, kommer du in på nån skola och vart i så fall. Eller ska du jobba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om jag kommer in, har inte fått veta det än, men jag har sökt sjuksköterskeutbildningen. Annars ska jag väl leta nåt jobb, vad som helst bara jag har ett jobb, gärna i norge eller utomlands eller så. Vore trevligt, har inte planerat så bra än då jag inte vet om jag kommer in eller inte :)

      Radera