lördag 6 april 2013

Sammanfattning av några dagar

Har varit i Vemdalen med mina kusiner och syster och åkt slalom. Riktigt härlig dag var det! Och jag brände hakan(!) i solen. Har fortfarande ont i den, fast den inte är röd. Skitkonstigt! Men det var en nice dag. Det ända jag har gjort i påsk typ. Förutom att jobba, kommer bli en fin lön den här månaden iaf. 




 Jo juste, jag var ju faktiskt ut på långfredagen! Så nåt mer har jag gjort i påsk! Jag, Marielle, Agnes och Josefine hade riktigt kul! Var uppe hela natten, och for sen och jobbade mellan 12 och 21. Efter det var jag trött ska jag säga er!

Sen har jag hunnit fått en crush på rosa. Har köpt rosa solbrillor, rosa mössa, och även rosa skor, och juste köpte typ rosa/korallröda shorts igår också. Vet inte vad som hände men...


Och nu hälsade precis räven på. Den hittade nåt att äta på våran gård, och rörde sig knappt när vi öppnade dörren. Riktigt fin var den!

Nu ska jag se om det är nå kul på fångarna på fortet. Tror det är det dom kollar på här i huset just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar