torsdag 18 april 2013

Det här har hänt

Jag var på dans i fredags, eller det var jubileumsfest för ÖBRK. Jag hade det trevligt och åt god mat! Efter det for jag och plockade upp Linnea och Karro som hade varit på stan, så for vi på max med några fler ÖBRKare och drack lyxshake. Mumma. Sen skjutsade jag hem folk överallt, kom hem vid 4, så då var det bara att sova tills väckarklockan ringde kl 05:30. Sen hade jag praktik hela dagen, så då tänkte jag sova direkt när jag kom hem. Men då blev jag inringd. Dom hade en tjej för lite i uppvisningsgruppen som skulle iväg på nån rockabillyfest i Hackås och dansa. Så då var det bara att låna lite kläder, sminka sig och följa med dit. Men det var så jäkla kul så det ångrar jag inte för en sekund! Kom väl i säng vid 12:30 och sen upp på praktik igen.

Passar jag som rockabillytjej? ;) Haha, fyyy för rött läppstift!

Sen på söndagen så fyllde Karro år, så då for vi dit på kvällen. Åt jättegoda kakor. Alltid trevligt att hälsa på den där familjen! :) Sen skulle Jonathan hem, så jag skjutsade hem han. Han har fått det riktigt fint hos sig där i hans lägenhet i stan! Jag är så avis! Haha.

Fick mig lite kvällsfika hos han, mysigt det!

Så nu har jag haft praktik lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag, så idag är jag ledig.

Biff blir jag också, haha! Nej men det är kul att se skillnad när jag faktiskt tränar. Är säkert bara jag som ser det också. Men skit samma! 

Nu har jag precis ätit gröt till frukost, ska försöka få nåt gjort på alla dessa arbeten vi har. Sen kanske jag far och tränar, och sen ikväll ska jag rida. Imorn är det praktik igen. Och jag har så jäkla kul där så jag vill dit nu på en gång, haha! Eller iaf när jag går med sjuksköterskan, jag får göra så mycket roligt!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar