torsdag 11 april 2013

Praktiken går bra!

Ja praktiken går bra! Är ledig nu torsdag och fredag för jag ska jobba helgen i stället. Jag tycker det är riktigt kul att gå med sjuksköterskan, för hon vill verkligen att jag ska lära mig massor! Hon har själv nyss gått ut, hon har bara jobbat ett år där jag är nudå. Men hon är riktigt duktig! Hoppas jag blir så också! Haha. Sen att gå med undersköterskan var väl inte lika kul, hon är så tyst och säger inte så mkt vad jag ska göra. Så då måste jag fråga hela tiden, vilket känns lite tjatigt. Men men, känns bra att jag valde det där stället. För dom är snäll mot mig och det är väldigt mysigt!

Nu är Emma påväg hit, vi ska luncha på sibylla. Haha, beach 2013 here we come. Närå, men sen ska vi rida lite dressyr, så vi rider nog bort de där fettet, haha. Och Emmas familj ska skaffa valp, och jag är så avundsjuk! Längtar till jag har min egen familj, för då jäklar ska jag skaffa hund!

Nu ska jag packa ihop lite grejer och borsta tänderna, sen har nog Emma hunnit hit.

Och ja juste, ser ni min nya header? Annars kan ni uppdatera sidan. Det här är också bara en tillfällig, det blir ju aldrig att jag går ut och tar några bilder i det fina vädret. Har aldrig tid, och när jag har tid så glömmer jag det. Jaja, det kommer när det kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar