fredag 8 februari 2013

Slutkörda armar

Igår körde jag verkligen slut på mina armar! Så idag har jag trötta armar, men så skönt det är!

Jag var in på skolan en sväng idag, och vi blev klar rätt fort, så vi tog helg tidigt. Skönt ska jag säga er! När jag kom hem så tog jag mig en tårtbit som fanns kvar sen i onsdags då Marcus fyllde år. Jag är nog ingen tårtmänniska egentligen, men jag måste ju få i mig min dagliga dos socker, annars blir jag så sur, haha.

Ikväll tänkte jag fara till mamma. Har inte varit där sen typ i julas. Eller jag har ju varit dit när jag ska rida och så, men inte bott där. På söndag ska jag och mamma göra belgiska våfflor, för jag fick ju ett sånt järn i julklapp. Har aldrig smakat det förut, men jag hoppas det är gott! :)

Ha det gött! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar