lördag 16 februari 2013

Jobb och hästar

Hej bloggen
Nu tänkte jag berätta hur bra jag faktiskt mår! Det går så bra med skolan nu, och ja det känns som jag går mot ljusare tider helt enkelt. I torsdags var jag och red, och Emma var med, det gick superbra! Så jag och Emma ska rida imorn igen.
Igår var jag påväg att bli sjuk, hade svinont i halsen. Men jag och mamma som också är sjuk for på apoteket och köpte lite allt möjligt för att klara oss. Vi köpte nån halsspray mot halsont, och jag tog den innan jag gick och la mig för jag fick ju inte bli sjuk när jag skulle upp och jobba idag. Och tro det eller ej, men det funkade superbra! Känner mig frisk idag, men jag och mamma proppar ändå i oss massa vitaminbomber, vi dricker brustabletter och äter fruktsallad.

Som sagt så jobbade jag idag, och det gick jättebra, det var faktiskt riktigt kul. Och jag ska jobba imorn igen. Då ska jag bara gå som extra så folk får ringa på mig när dom behöver mig, typ. Får se vilken avdelning som behöver mig mest.

Men nu ska jag ta och äta lite middag, kyckling och ris står det på matsedeln! Mums

1 kommentar: