tisdag 26 februari 2013

Frisknar till

Nu håller jag på och frisknar till, skönt! Var precis och tränade, har väl inte varit där på säkert två veckor så jag kunde inte hålla mig. Men jag körde armar och ingen kondition, så jag tog det rätt lugnt ändå.

Imorn så har jag först HLR på skolan, efter det ska jag sitta med gruppen och planera lite. Vid kl 13 så samlas vi några från klassen och ska gå lite på medvinden. Tror jag ska ta med mig skrillorna, men bara om dom får plats i väskan ;) haha. Så ska vi grilla och lite så. Jag blev så sugen på pinnbröd, så jag tog faktiskt och gjorde lite sånt. Hoppas det finns pinnar där bara, att rulla upp det på. Sen på kvällen så är det dans! Det ser jag fram emot, alldeles för länge mellan gångerna trots att det bara är en vecka.

På torsdag så ska jag rida. Har nog glömt att berätta att Emma har börjat rida lite hos Carina hon med, på Turbo! Så det är superroligt att vi rider rätt mycket tillsammans.

Nu ska jag få i mig mitt proteinpulver och nåt kvällsfika, sen blir det hopp in i duschen och sen krypa till kojs. Ha det bra, puss.

1 kommentar: