måndag 20 januari 2014

Words..

Idag tänkte jag bara skriva eftersom jag är för lat för att föra över bilder från mobilen till datorn. 

Ja, vad har hänt sen sist jag skrev då? Jag har tagit uppehåll i skolan som är det skönaste beslutet jag har tagit på länge! Välbehövligt är det ända jag kan säga! Så nu ska vi se om jag får nåt jobb så jag kan skaffa mig lite arbetslivserfarenhet innan jag ska fortsätta min utbildning igen.

Jag har även hunnit flytta. Min gamla lägenhet var för stor och för dyr, så nu har jag skaffat mig en mindre och billigare på samma gata, så jag behövde inte flytta långt inte. Jag trivs så bra så ni anar inte! Känner mig som hemma redan! Det är bara att ni kommer och hälsar på nån dag!

Har precis bakat cupcakes också, så kom och fika! Var så sugen på att pyssla på lite, och baka nåt, så det fick bli cupcakes.

Är så less på att vara förkyld nu! Har snart varit det en vecka känns det som. Jag som vill hinna jobba lite i januari så jag får lite pengar. Men är man sjuk så är man. På så sätt kan det vara bra att ha ett kontorsjobb, för då kan man jobba även om man är förkyld om man skulle vilja. Men inom vården så är det ju inte så bra om man skulle smitta nån.

Är så sugen på att komma igång riktigt med gymmet igen också. Så fort man börjar komma igång så ska man såklart bli sjuk. Borde börja äta bättre också, men det är så svårt att bryta en rutin. Ska snart ta tag i det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar