söndag 26 januari 2014

Söndag

Här är mina vackra cupcakes som jag skrev i förra inlägget att jag bakade. :)

Köpte mig ett till Power Balance armband, eftersom mitt gamla var så utslitet. Fråga inte hur dom fungerar, men det var när jag inte hade på mig det på typ en vecka som jag blev sjuk. Vet inte om det var därför, men jag tror nästan det!

Eftersom jag har varit sjuk så har jag tagit många bad! Mysigt!

Nya gardiner har jag köpt till mitt köksfönster! :)

I fredags så hade jag och Marielle en drinkkväll. Även Johan och Rickard gjorde oss sällskap. Jag tyckte vi hade en himla trevlig kväll! Men det blev en väldigt hård morgondag. Har nog aldrig varit så bakis! Åt min första måltid kl 20, och mådde illa efter den. Det är fan illa det! Men vi hade det riktigt kul! Och jag och Marielle gjorde många fina drinkar. Vissa godare än andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar