måndag 14 januari 2013

Oj

Jag var tvungen att kolla när jag bloggade sist. Och det var ju inte igår kan jag hålla med om. Julafton, ja vad har jag gjort efter det? Det jag skrev att jag skulle göra i princip. Jag for till Göteborg och hade det supermysigt. Ville inte åka därifrån, fick jättemycket ångest. Flög hem, så det gick ju fort i alla fall. Sen pluggade jag, skrev rapport och anatomi. I lördags gjorde jag anatomiomtenta, hoppas på att det gick bra! För det här gången kändes det verkligen som jag kunde typ allt. Men man får ju alltid konstiga frågor, som man inte ens tycker man har läst. Jaja, vi får hålla tummarna.

I helgen har jag tränat och sen bara tagit det lugnt. Idag var jag in en snabb sväng på skolan, men det vi skulle göra gick fort. Så jag har varit hemma ett tag nu. Ska ta mig en promenad med Marielle nu, så ni får ha det så bra tills jag skriver igen! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar